قوانین و مقررات

1 -سایت هایی که دارای فیلم یا عکس یا مطلب غیر اخلاقی هست بدون اطلاع مسدود میشوند
2 – ایجاد سایت های سیاسی و ضد دولتی ممنوع هست.
3 – ایجاد سایت های در مورد هک و کرک ممنوع میباشد.
4 – در صورت آپلود ویروس یا هر گونه فایل مخرب اکانت کاربر مسدود میگردد.
5 – در صورتی که سرور شما بیش از منابع حد مجاز مصرف کند سرور مسدود خواهد شد.
6 – هرگونه توهین و تحقیر(فحاشی و هتاکی) در بخش پشتیبانی سبب قطع سرویس شما می‌شود.
7 – در صورتی که سرویس شما بعد از تاریخ سررسید به مدت 10 روز پرداخت نشود سرویس شما حذف میشود.
8 – کلیه سرور های مجازی بصورت مدریت نشده تحویل مشتری قرار میگرید . در صورت که میخوایید مدریت شود هزینه گرفته میشود.
9- گیگ هاستینگ به صورت مرتب از اطلاعات کاربران نسخه پشتیبان تهیه می کند اما مسئولیتی جهت ارائه بک آپ نخواهد داشت، لازم است کاربران به صورت مرتب و دوره ای از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
10 – در صورت تایید عودت وجه، زمان برگشت وجه برای تمامی سرویس ها در روز های کاری از 24 ساعت الی 6 روز کاری زمان میبرد.
11 – پاسخ گویی به تیکت های در تمامی روز های کاری از 2 دقیقه الی 5 ساعت زمان میبرد و در روز های تعطیل بین 1 الی 6 ساعت زمان خواهد برد.
12 -پس از پایان مدت ضمانت برگشت وجه، هیچگونه درخواستی مبنی بر برگشت پول مورد قبول نخواهد بود.
13 – با توجه به قوانین بین المللی ثبت و تمدید دامنه های ملی و بین المللی و همچنین هزینه نگهداری اطلاعات شما، در صورت تاخیر در پرداخت به موقع هزینه تمدید سرویس ممکن است هزینه هایی علاوه بر هزینه تمدید اخذ خواهد داشت.
14 – تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.
15 – شرکت تلاش خود را جهت راهنمایی خریدار در مسائل فنی می کند ولی خریدار خود مسئول است با اطلاعات فنی سرویس میزبانی وب آشنائی داشته وشرکت مسئولیتی نسبت به آموزش نحوه بهره برداری صحیح از سرویس ندارد.
16 – تمديد يك دامنه تاريخ گذشته در صورت امکان تمدید، ممکن است دارای جریمه تاخیر نسبت به تعرفه عادی باشد که این جریمه مطابق با قوانین ICANN و ثبت کننده اصلی اخذ می گردد.
17 – تمامی کاربران باید در هنگام ثبت نام مشخصات کاربری خود را کامل و صحیح وارد کنند در غیر این صورت سرویس های آن ها فعال نمی گردد.
18 – تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اكانت آن كاربر در اولين فرصت حذف و دسترسي وی به امکانات سایت قطع خواهد شد. حتي المقدور نام كاربری را با حروف انگيسی به جای فارسی ایجاد نمایید.
19 – توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. چنانچه در قوانین مندرج و رویه‏‌ها سایت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر می گردد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
پایان قوانین

کلیه کاربران سرویسهای گیگ هاستینگ و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از سرویسهای گیگ هاستینگ, موظف به رعایت کامل شرایط سرویس گیگ هاستینگ می باشند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق سایر کاربران اینترنت و تطابق با قوانین حاکم بر محیط سرویس دهندگانی است که گیگ هاستینگ از سرویس آنها استفاده می کند. این شرایط جامع و کامل نبوده و گیگ هاستینگ حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وبگاه www.gighosting.ir برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق ایمیل یا فکس به صورت کتبی به گیگ هاستینگ اعلام گردد.

کمک نیاز دارید؟